79. dan, sobota, 5.7.2008, Primm (Nevada)

Las Vegas - Primm, 63 km

Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 35º 36′ 39,7″
W: 115º 23′ 18,6″
Nadmorska višina 794 m
Vzponi 500 m
Do danes prevozil 5382 km
12 $

Zjutraj bi se moral odločiti, ali naj ostanem še eno noč v Las Vegasu ali naj grem še danes naprej v Kalifornijo. Prihajal sem namreč že v časovno stisko. Čez deset dni bi moral sedeti že v letalu, pred menoj pa je še skoraj petsto kilometrov neznane poti. Založil sem se s hrano in pijačo ter krenil proti avtocesti št. 15, ki pelje v Los Angeles. Ko sem se že daleč izven mesta na šestpasovnici razvrščal na levi odcep proti Primmu, me je nasproti vozeči voznik opozoril, da na tej cesti kolesarjem ni dovoljeno voziti.  Vseeno sem odpeljal naprej in kmalu res uzrl napis, ki prepoveduje vožnjo kolesarjem.  Kaj sedaj?
Pogledam na karto. Nobenih vzporednih cest, po katerih bi morda smel voziti. Če grem nazaj in poskusim po drugih obvoznih cestah, ne bom pravočasno prispel na letalo. Naredil sem se Francoza in peljal naprej proti kalifornijski meji. Nihče me ni ustavil. Pri vročini 45 stopinj sem imel defekt in moral zamenjati desno zračnico. Proti večeru sem prispel do obmejnega mesta Primm, ki leži na nevadski strani meje. Da spada v Nevado se vidi že po tem, da je tukaj kazino in vsepovsod polno možnosti, da zapravite svoj denar. Malo sem raziskoval okoli, kje bi se ulegel čez noč a ni bilo nič kaj primernega. Bil sem edini kolesar  daleč naokoli in s triciklom pri marsikomu vzbudil delček pozornosti. Naj opišem naslednji dogodek: ko sem na parkirišču nekaj brskal po torbah, je pristopil k meni mlajši možakar in mi vročil pet dolarjev. Zakaj? sem ga vprašal. To je za vas, je rekel, dvignil v pozdrav oba palca in odbrzel. Bolj kot denarja sem bil vesel njegove prijaznosti. Tako hitro je odšel, da ga nisem mogel vprašati niti za ime. 
Pri vhodu v kazino sem videl električne vtičnice in nanje priključil pretvornike za polnjenje rezervnih baterij. Vrnil sem se na parkirni prostor h kolesu in tam od utrujenosti zadremal. Ko sem se prebudil, sem se spomnil na mojo elektriko v kazinu. Šel sem tja, ljudje so množično hodili mimo a se mojih naprav nihče ni dotaknil. 
Ležišče za spanje sem si omislil za  grmičasto nizko mejo ob parkirišču blizu igralnice.