36. dan, petek, 23.5.2008, Fort Towson (Oklahoma)

Wallace - Foreman - Tom - Idabel - Fort Towson, 113 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 34º 01′ 07,1″
W: 095º 15′ 00,3″
Nadmorska višina 137 m
Do danes prevozil 2509 km
27 $

Sam ne vem, kdaj sem se znašel v Oklahomi. Nobene table ni bilo. Da sem že prestopil mejo, sem opazil šele na prvem spominskem obeležju iz katerega sem razbral, da sem Arkansas že zapustil. Samotna cesta je vodila skozi manjša mesta, zjasnilo se je in veter je pričel pihati v hrbet.  Smer vetra je pri potovanju s kolesom izredno pomembna. Prej tega ne bi verjel, a sem kmalu ugotovil, da je laže voziti v klanec kakor pa proti močnemu vetru. Svet se je počasi začel odpirati in pogled  na okolico je postal širši. Ko sem se vozil mimo obsežnih pašnikov, se je živina prenehala pasti in me začudeno opazovala. Psi so lajali in tekali za menoj, a blizu si niso upali. Proti večeru sem se pričel ozirati za možnim prenočiščem. Malo stran od ceste sem čez visoko travo ob grmovju kmalu zagledal nekaj hiši podobnega. Ko sem zavil tja, sem ugotovil, da je to podrtija, ki se bo vsak čas sesula. Streha se je bila pod zobom časa priklonila do tal. Nikjer žive duše. Previdno sem zvlekel tricikel skozi priprta in nagnjena vrata in si pripravil ležišče na dvorišču lope, kajti znotraj je bilo polno krame in dosti prahu. Našel sem preperelo žimnico, jo prekril s šotorskim krilom in ležišče je bilo pripravljeno. Ob škripanju lesa, ki se je upiral z vetru, sem še nekaj časa poslušal ptičje petje, potem pa me je zmanjkalo.