38. dan, nedelja, 25.5.2008, Marietta (Oklahoma)

Durant - Kingston - Lebanon - Marietta, 75 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 33º 56′ 30,7″
W: 097º 09′ 06,9″
Nadmorska višina 264 m
Vzponi 557 m
Do danes prevozil 2704 km
12 $

Nič ne kaže na to, da je danes nedelja. Dnevi tako hitro bežijo, teden je naenkrat okoli. Zjutraj vstaneš, kaj poješ in že si na poti. Pokrajina, razni dogodki in gibanje v naravi  te tako zaposlijo, da pozabiš gledati na uro. Kar naenkrat je že popoldne. Spet ravna cesta, brez ovinkov, a stalno valovita. Dolžina vala je približno  pol kilometra, globina pa okoli 25 metrov. Navzdol leti, navzgor pa napreduješ kot polž. Potem nastopi še optična prevara: ko si na dnu, se ti zazdi, da do vrha naslednjega vala ni daleč. A ko prilezeš do polovice, ce ti odkrije prej skriti del strmine in rineš in rineš, da na koncu le prideš na vrh. Potem pa spet hitro navzdol in počasi navzgor. Ves ljubi dan. Danes sem poganjanju pedalov v strmini začutil bolečino v levem kolenu. Kaj to pomeni? bom moral potovanje prekiniti? Kako? Saj še nisem prišel do pol poti.
Pred Lebanonom sem  zagledal prvo klop ob cesti odkar sem zapustil Arkansas. Bila je huda vročina in počitek mi je prav prišel. Po tej stranski cesti sem v glavnem vozil sam. Malo naprej sem se ustavil v na pol divjem kampu, kjer so se ljudje kopali v rokavu Rdeče reke. Šel sem naprej, v Marietti nakupil nekaj živil in pijače ter začel gledati za prenočiščem. Po nekaj miljah vožnje sem zavil s ceste v močno zaraščen kolovoz in malo dlje odkril samotno jaso sredi grmovja. Kar lep in miren kotiček za spanje.