39. dan, ponedeljek, 26.5.2008, Sugden (Oklahoma)

Marietta - Grady - Ryan - Sugden, 92 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 34º 05′ 11,5″
W: 097º 58′ 08,0″
Nadmorska višina 255 m
Vzponi 681 m
Do danes prevozil 2796 km
12 $

Za Američane je danes (26. maj) praznik, imenujejo ga Memorial Day, dan spomina na padle v vseh vojnah.
Ko sem zjutraj lezel iz grmovja, sem izgubil oranžno zastavico, a sem to opazil šele popoldan in bi bilo treba daleč nazaj če bi jo hotel najti. V hudi vročini sem nadaljeval pot proti zahodu. Pokrajina se počasi spreminja, vedno več je pašnikov in manj drevja. Razgled je bil vedno širši. Spet nekaj črpalk za nafto sredi pašnikov. Enolična ravna in valovita cesta, dolgi valovi gor in dol. Prvič sem po poldrugem mesecu vožnje zagledal ob cesti majhen skalnat griček. 
V Ryanu sem opravil standardni nakup hrane in vode. Opazil pa sem, da je v trgovinah zaposlenih kar dosti starih ljudi. Zares starih. Na to sem bil pozoren že v Teksasu. Pri nas bi bili že zdavnaj upokojeni.
Ta večer sem dolgo iskal primeren prostor za spanje. Končno sem zavil na neko stransko cesto in precej daleč v zavetju grmovja našel skrit kotiček in si  pripravil ležišče. 
Razmišljal sem o bolečini v kolenu. Danes bolečine nisem čutil, delno verjetno zaradi tega, ker sem prevozil manj milj kot prejšnje dni, glavni vzrok za bolečine pa je bil v tem, da doslej v klancih nisem uporabljal reduktorja schlumpf, ki pri vožnji navkreber zmanjša potrebno potisno silo na pedale za polovico. Poslej nisem imel več težav s koleni.