40. dan, torek, 27.5.2008, Burkburnett (Oklahoma / Teksas)

Sugden - Waurika - Randlett - Burkburnett, 77 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 34º 05′ 48,2″
W: 098º 34′ 11,5″
Nadmorska višina 326m
Vzponi 431 m
Do danes prevozil 2873 km
13 $

Zjutraj me je na poti v Wauriko zajela nevihta z dežjem. Poldrugo uro sem ležal na triciklu, pokrit z nepremočlivo bivak vrečo salewa, ki se je izkazala za zares nepremočljivo. Močno je grmelo in treskalo. Mislil sem že iti do bližnje kmetije, da bi tam poiskal zavetje, a se je nevihta unesla in sem kmalu lahko nadaljeval pot. V Wauriki sem si obnovil zaloge in odrinil naprej.
Zjasnilo se je, v pomoč mi je bil močan veter v hrbet. Pokrajina se je počasi zravnala, tisto valovanje ceste se je umirilo. Ogromna žitna polja. Kombajni so rohneli po širnih brezmejnih njivah in dvigovali prah. Prispel sem do križišča z avtocesto številka 44, da bi po njej prečkal Rdečo reko in se vrnil v Teksas. A sem na tabli prečital, da vožnja s kolesom po tej cesti ni dovoljena. Moral sem ubrati nekoliko daljšo pot po lokalni cesti mimo dveh kazinojev. Po prečkanju Rdeče reke sem se v kraju Burkburnett spet znašel v Teksau (že tretjič). Tukaj bi bil rad poiskal kakšno povezavo z internetom, da bi se javil bratrancu, do katerega mi je ostalo kakih 50 milj vožnje. Pa nisem imel sreče. Potem sem se slučajno peljal mimo majhne cerkve in opazil pred vrati električne vtičnice. Si bom vsaj baterije napolnil, sem si rekel in priključil računalnik na elektriko. Čim sem ga vklopil. je takoj začel sprejemati elektronsko pošto, še sam ne vem odkod je signal prihajal. Odposlal sem nekaj pošte, potem pa je prišla k sosednjim vratom nuna (to je bila cerkev First Christian Church) in sem ji rekel da jim kradem elektriko. Nič hudega, kar dajte je rekla.  Medtem se je pooblačilo, začel je pihati veter. Prišlo je še nekaj nun, menda so imele večerno molitev. Ko so odhajale, so mi prinesle nekaj plastenk vode in rekle, da lahko prevedrim noč pod sreho pred cerkvijo. Tako sem tudi storil. Čez nekaj časa pa je začelo tako pihati, da sem moral tricikel privezati k stebru, da mi ga ni odneslo. No, tudi ta ujma je hitro ponehala in sem noč mirno prespal.