68. dan, torek, 24.6.2008, Cameron (Arizona)

Windmill Tonalea - Tuba City - Cameron, 59 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 36º 00′ 51,2″
W: 111º 23′ 45,4″
Nadmorska višina 1317 m
Vzponi 195 m
Do danes prevozil 4604 km
20 $

Proti Tuba Cityju je šlo v glavnem navzdol. Da bi le šlo brez defekta, kajti ne vem, kaj bi bilo, če bi obstal na samotni cesti s predrtimi gumami. In je šlo. V mestu sem si oskrbel nove zračnice in nabavil nekaj kompletov krpic. Skočil sem še v knjižnico in po internetu poslal nekaj mejlov. Na zadnje kolo sem namestil debelostensko zračnico, ki bo zdržala do konca potovanja. Oskrbljen z vsem, sem nadaljeval vožnjo po vedno hujši vročini mimo kamnitih sledov dinozavrov, dokler nisem prišel do konca ceste številka 160. Skozi dve državi je bila moja zvesta spremljevalka. Kažipoti nakazujejo, da se bližam območju Velikega Kanjona. Do njega se od tu pride po severni ali južni strani. Odločil sem se, da se odpeljem proti jugu. V mraku sem naletel na prazno stojnico ob cesti proti Cameronu. Tukaj bo moj hotel. Za preprosto mizo sem si pogrnil trdo ležišče in se zazibal v sanje. Mimo vozeči avtomobili me niso motili.