69. dan, sreda, 25.6.2008, Little Colorado River (Arizona)

Camaron - Little Colorado River Gorge, 51 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 35º 55′ 54,1″
W: 111º 42′ 44,3″
Nadmorska višina 1930 m
Vzponi 834 m
Do danes prevozil 4655 km

13 $

Zjutraj sem spočit in dobre volje sledil kažipotom, ki naznanjajo bližino Velikega Kanjona. Toliko sem že slišal o njem, sedaj pa sem tik pred njim. Prevozil sem most čez reko Mali Kolorado, ki se sreča z reko Kolorado v Velikem kanjonu. Če reka teče tja, potem bo šlo navzdol, sem modroval. Če bi bolj natančno pogledal višinske točke na karti bi videl, da me čaka dolg vzpon do roba kanjona, ki je na višini 2200 m, reka pa teče eno miljo niže. Pred marketom je turiste iz Kanade pritegnil moj tricikel in so se hoteli ob njem slikati. Potem sem moral zapustiti glavno cesto in začel lezti navkreber. Veliko časa sem porabil za ogledovanje naravnih znamenitosti in globokih prepadov. Noč me je dohitela pri zadnji izmed številnih indijanskih stojnic. Nekaj prodajalk ročno narejenih spominkov in nakita prenoči kar tukaj, ostali, med njimi dosti otrok pa se čez noč odpeljejo domov v dolino. Tomasina in Bahazhoni sta mi dali vode, slednja pa me je naučila še nekaj indijanskih besed. Meni sta pokazali nezasedeno stojnico z lesenimi stenami. Spanje na veliki mizi je bilo blagodejno.