73. dan, nedelja, 29.6.2008, Bellemont / Flagstaff (Arizona)

Red Lake - Parks - Bellemont / Flagstaff , 89 km

Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 35º 15′ 01,1″
W: 111º 52′ 08,1″
Nadmorska višina 2212 m
Vzponi 584 m
Do danes prevozil 4901 km
3,5 $

Zjutraj sva si imela kaj povedati. Povedal je, da je malo nor in je bil zaradi tega predčasno upokojen.  Njegovo "norost" sem bil opazil že sinoči, ko sem slišal, da se občasno pogovarja sam s seboj in se na koncu vsakokrat prijetno zasmeje. Je pa visoko izobražen in razgledan. Njegovi starši izvirajo iz Sicilije. S pomočjo cedeja se uči igrati na mandolino, naredil si je nekakšno veliko frulico in zaigral mi je nekaj melodij. Bil je že na Aljaski, njegova želja je obiskati Kamčatko. Prijeten možakar. Rekel sem mu, da moram iti naprej, če hočem priti v Los Angeles pred potekom vize. Ko sva se poslovila, je on zavil po kolovozu naprej v divjino proti državnemu ozemlju parka Kaibab. Najraje bi se mu pridružil. 
Pred Williamsom sem opazil napis Flagstaff 27 milj.  Bom pa tja skočil po tisti indijanski časopis, me je naenkrat prešinilo. Zavil sem na avtocesto št. 40 in se usmeril nazaj proti vzhodu. Bilo je kar nekaj dolgih vzponov, prečkal sem najvišjo točko te ceste v Arizoni, 2250 m nad morjem. Pred zgodovinskim Flagstaffom sem imel defekt in sem prispel v mesto tik pred mrakom. Zelo prijetno mesto. Na več mestih sem vprašal po časopisu Navajo Times a je bil povsod razprodan. Nazadnje sem odkril poslednji izvod na neki črpalki toda o kašnem članku o meni ni bilo ne duha ne sluha. Me je pač ženska, ki me je pred dobrim tednom blizu Kayente intervjuvala, potegnila za nos, sem se sprijaznil.
Zagrizel sem se nazaj v arizonske klance in v temi prišel do počivališča, kjer so bile na voljo sanitarije in pitna voda. Postlal sem si na tleh v zavetju zidane nadstrešnice.