88. dan, ponedeljek, 14.7.2008, Los Angeles (Kalifornija)

Venice - Hollywood - Venice - letališče Los Angeles (LAX), 55 km

Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 33º 56′ 33,2″
W: 118º 24′ 18,4″
Nadmorska višina 27 m
Do danes prevozil 5943 km
13 $

Zjutraj sem v garaži poskusno razdrl tricikel, da vidim kakšno delo me čaka na letališču. Warren, ki sicer dela v Hollywoodu kot filmski urednik je bil ta teden doma. Rekel sem mu, da bi si rad ogledal Hollywood, kako do tja priti s triciklom po najbližji in manj zapleteni poti? Najprej me je hotel sam zapeljati tja, a je nekaj prišlo vmes, da tega dne ni utegnil. Mi je pa s pomočjo računalnika natisnil barvni zemljevid do 12 milj oddaljenega Hollywooda z vrisano traso cest in bulvarjev po katerih naj vozim do tja. 
V lepem sončnem vremenu sem se brez težke prtljage podal na pot proti filmski Meki. Ko sem prispel do bulvarja Hollywood sem pristal v vrvežu pisane množice obiskovalcev, turistov in domačinov, ki so se sprehajali vzdolž Pločnika slavnih. Tukaj hodiš po tisočih zvezdah z napisi slavnih filmskih igralcev, režiserjev in glasbenikov. Največja gneča je  na ploščadi, kjer so v betonu odtisi stopal in rok slavnih zvezd Hollywooda. V živo vidiš posnemalce Elvisa Presleya, Supermana, pirata s Karibov in druge figure iz filmskih uspešnic.
Hotel sem še videti, kje je tisti slavni razpoznavni napis na hribu. Moral sem se peljati nekaj ulic više, da sem ga uzrl. Ker sem moral biti ponoči že na letališču, sem moral moje raziskovanje velemesta zaključiti  in se vrniti nazaj v Venice. Vso prtljago sem ponovno obesil na potrpežljivo Rozinanto, se poslovil od ljubeznivih gostiteljev in se v siju luči velemesta odpravil proti devet milj oddaljenemu letališču.  Še dobro, da sem to pot prevozil že pred dvema dnevoma in mi ni bilo treba študirati kje naj vozim. Na nadvozu v letališko stavbo me je ustavil policist in mi rekel, da se tod ne smem peljati s kolesom. Ker je bilo naprej bliže kot nazaj, me je pustil peljati do kraja.
Na letališču sem imel dovolj časa, da sem tricikel razstavil, ga zavil v veliko ponjavo, ki sem jo doslej imel kot podlogo za spanje na prostem, prtljago pa zložil v veliko vojaško potovalno vrečo, ki sem jo bil v ta namen kupil v Hollywoodu.