13. dan, sreda, 30.4.2008, Choctaw (Florida)

Panama City - Panama City Beach - Santa Rosa Beach, 62 km
Zemljevid
Skok na MAJ
 

Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 30º 21′ 28,3″
W: 86º 06′ 15,9″
Nadmorska višina 5 m
Skupaj prevozil 875 km
28 $

Danes je bil dan nakupov. Rad bi preskusil trditev, da s kolesarskimi čevlji laže goniš, ker ti omogočajo hkrati potiskanje in vlečenje pedalov. Ker v prvi prodajalni koles niso imeli moje številke, me je lastnik Steve zapeljal s pravkar kupljenim novim avtom do drugega trgovca s kolesi, kjer sem našel čevlje shimano ustrezne velikosti. Na avto toyota hybride je bil zelo ponosen in jaz sem bil njegov prvi sopotnik. Avto je zelo varčen, pred semaforji se sam ugasne, pri zaviranju pa polni baterije, mi je razlagal. Pri RadioShacku sem si omislil še nov pretvornik za polnjenje baterij in mali žepni radio.
Na plaži Panama City Beach sem si privoščil plavanje v morju. Voda je zelenkaste barve, čista in primerno topla. Valovi pa utegnejo biti pri hujšem vetru zelo nevarni, o tem obveščajo kopalce z obešanjem zastav. Vsaka barva zastave pomeni drugačno stopnjo nevarnosti. Celo obalno območje je turistično zelo razvito, polno je zabavišč za otroke in odrasle, pravi gardaland v malem.
Proti večeru sva odrinila naprej proti zahodu. Kljub temu, da sva ob cesti opazila živo kačo, sva si našla počitek v bližnjem gozdu.