14. dan, četrtek, 1.5.2008, Pensacola Beach (Florida)

Santa Rosa Beach - Destin - Navarre Beach - Pensacola Beach, 118 km
Zemljevid


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 30º 19′ 33,6″
W: 083º 11′ 43,0″
Nadmorska višina 2 m
Do danes prevozil 993 km
12 $
Do Alabame sedaj ni bilo več daleč. Še kratek postanek v Destinu in nekaj nakupov. Bill ni vedel, kaj je tako zanimivega na stavbi z napisom Tito`s tire. Med potjo sva srečevala mnoge skupine motoristov. Ker imava še dovolj časa, si lahko privoščiva pot čez otok Santa Rosa, sva si rekla. V Navarru sva zapustila cesto 98 in se podala na ozki in dolgi otok. Nisva pa vedela, da je cesta čez otok zaradi uničujočega orkana, ki je pred leti razsajal po Floridi, tako hudo poškodovana, da je zaprta za promet. Morda pa se bo le dalo s kolesi priti skozi, sva modrovala. Bill je šel naprej jaz pa sem še okleval. Po premisleku sem se še jaz odločil, da grem po razdejani cesti naprej. Moral sem se prebijati čez zamete iz drobne mivke. Po sipinah se ni dalo peljati in sem tricikel s prikolico počasi in z muko vlekel naprej. Na koncu se je le spet pojavila očiščena cesta, a Billa ni bilo nikjer več. V Santa Rosi sem se odločil, da grem po otoku naprej proti zahodu, na plažo Pensacola Beach, a je bila tudi tukaj cesta zaprta. Morda se bo tudi na tem koncu dalo priti skozi. Nekaj kilometrov je še šlo potem pa ceste naenkrat ni bilo več, ker jo je morje odneslo. Ob obali je bilo nekaj tipičnih hiš na lesenih stebrih. Za sipinami mivke so zapozneli jadralci na deskah jadrali po valovitem morju. S ceste je bilo videti le jadralno padalo, ki je vleklo jadralce sem ter tja. Moral sem se vrniti, a me je noč dobila sredi neprehodne poti. Sama mivka, nikjer nobenega drevesa. Pričel je pihati veter, nikjer žive duše, čez čas pa trda tema. Tipal sem dalje in prišel do zapuščenega avtomobila in delovnega stroja, menda so pričeli z obnovo ceste. V zavetju koles sem si pripravil trdo ležišče in zaradi utrujenosti kmalu zaspal.