42. dan, četrtek, 29.5.2008, Vernon (Teksas)

Vernon, 0 km


Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 34º 08′ 59,4″
W: 099º 18′ 35,0″
Nadmorska višina 369 m
Do danes prevozil 2986 km

George si je vzel prosto in ves dan sva porabila za izmenjavo podatkov o najinih rodbinah.  On je o svojem očetu, mojem stricu, vedel le to, da je doma iz Slovenije in je bil zelo vesel, da sem mu postregel z dokumenti in fotografijami, ki sem jih imel shranjene na spominski kartici. Našel je nekaj pisem, ki sta jih njegovemu očetu pred štiridesetimi leti pisali mama in teta, a jih ni znal prečitati, ker ne zna slovensko. Po svojih močeh sem mu prevajal prinešene stare listine, nekatere še v nemščini iz časov stare Avstrije. Po listinah sva sledila svojim prednikom tja do letnice 1854.
Povedal mi je, da njegov brat živi v Shreveportu v Louisiani. Če bi prej vedel, bi se bil oglasil pri njem, saj sem se bil vozil čisto blizu tega mesta.