43. dan, petek, 30.5.2008, Vernon (Teksas)

Vernon, 0 km
Zemljevid 7. tedna




Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 34º 08′ 59,4″
W: 099º 18′ 35,0″
Nadmorska višina 369 m
Do danes prevozil 2986 km

George je šel v službo, jaz pa sem izkoristil neomejen dostop do interneta in razposlal elektronska sporočila domačim in prijateljem, surfal po internetu in se pripravljal za pot naprej. Moja naslednja destinacija je bila mesto Durango v državi Kolorado. Tam bi naj bil pokopan najin stari oče, ki je umrl leta 1925. George je telefoniral na tamkajšnje pokopališče in potrdili so mu, da je res tam pokopan. Napravil sem si dve varianti kako do tja priti in obe sta šli najprej do mesta Amarillo v severnem Teksasu. Doslej sem prevozil skoraj tri tisč kilometrov. Če naj obiščem Durango, sem tako nekje na sredi poti tako v kilometrih kakor v dnevih. To noč sem prespal še pri bratrancu v mehki postelji. Ugotovil pa sem, da me je dvodnevno čepenje za računalnikom bolj utrudilo kot vožnja s triciklom.