44. dan, sobota, 31.5.2008, Carey (Teksas)

Vernon - Chilicotle - Quanah - Childress - Carey, 109 km
Zemljevid 7. tedna
Skok na JUNIJ



Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 34º 30′ 03,8″
W: 100º 21′ 45,4″
Nadmorska višina 552 m
Vzponi 462 m
Do danes prevozil 3095 km 

14 $

Slovo od Georgea in spet sem na cesti z mojo Rozinanto. Vreme idealno za vožnjo.
Drevja skoraj ni več, samo suha in redka trava, vmes pa tu pa tam  nizko grmičevje. Na počivališču pred Quanahom sem naletel na veliko skupino motoristov iz Vernona, ki so imeli neke vrste shod in vožnjo po lokalnih cestah. Tukaj so jim postregli s hladno vodo in še meni so jo dali. Malo pa me je presenetil na počivališču napis Pazi na kače in pa podatek, da bo maslednje počivališče čez 100 kilometrov. Za avtomobiliste majhna razdalja, za kolesarje pa kar dosti, če vemo, da v preriji ni dreves, kamor bi se skril pred vročino. Ko je vročina nekoliko pojenjala, sem odrinil naprej in do večera kar daleč prevozil. Noč sem prespal kar ob cesti pri vhodu na zagrajen pašnik. Na nevarnost kač sem že pozabil.