6. dan, sreda, 23.4.2008, Camp Moud (Florida)

Inglis - Otter Creek - Rosewood - Camp Moud (Cedar Key), 82 km

Koordinati kraja, kjer sem si našel prenočišče:
N: 29º 12′ 33,5″
W: 83º 03′ 45,1″
Nadmorska višina 1 m

Danes prevozil 82 km
Skupaj 370 km
20 $

Spočit sem se zjutraj spet znašel na moji devetnajstici, cesti, ki pelje skozi več držav, od Floride na jugu do Pensylvanije pri Velikih jezerih na severu. V križišču Otter Creek pa sem se kar naenkrat odločil, da krenem spet proti 25 milj oddaljenemu morju, predvsem zaradi tega, ker je v to smer pihal močan veter. Tedaj sem prvič ugotovil, kako pomemben dejavnik je veter. Severovzhodnik me je tako močno potiskal, da mi skoraj ni bilo potrebno goniti in sem v kratkem času prispel do naselja Rosewood. Samotna cesta je peljala skozi številna močvirja. Pomislil sem na aligatorje, a videl sem le nekaj povoženih velikih kač. Tukaj si res ne bi upal prenočiti. V avtokampu sem vprašal za ceno, a se mi je zdelo 20 dolarjev za noč preveč, Napotili so me naprej v Camp Moud na samotnejšem kraju, kjer sem si lahko postavil šotor za 5 dolarjev. Kamp je bil skoraj prazen, poleg mene je tukaj bivalo le nekaj družin v razkošnih avtodomih. Po sproščujočem tuširanju sem se ob nebeški tišini in poslušanju ptičjega petja pogreznil v globok spanec.